Családi napközit működtetek részletes leírása

Sokszor találkozunk azzal a problémával, hogy a napi munka mellett a családi napközi vezetője már nem tud elég időt és energiát fordítani arra, hogy a működéshez előírt papírmunkát napi szinten elvégezze.

Ha ugyanezt érzi, az nem az Ön hibája. A családi napközi amellett, hogy nem tartozik az intézmények sorába, a hivatalok mégis elvárják az intézményekkel azonos mértékben tornyosuló adminisztráció elvégzését.

Ezt az tudja csak maradéktalanul megtenni, aki úgynevezett külsős tanácsadó segítségét veszi igénybe.

Az Egyesület segítségét az alábbi témakörökben kérheti:

  • Ön által vezetett dokumentációk átnézését, véleményezését.
  • Napi működéssel összefüggő kérdések átbeszélését.
  • Ellenőrzésekre való felkészítést kormányhivatali, államkincstári és szakhatósági területeken.
  • Szakmai anyagok elkészítését és hatályos jogszabályokban előírt frissítését, kiegészítését.

Az Egyesület országos szinten egyedi munkamódszere segíti Önt abban, hogy mindig az adott területet legjobban ismerő szakemberrel tudjon beszélni. Foglalkozunk minőségbiztosítással, tűz- és munkavédelemmel, konyhatechnológia és kockázatelemzés készítésével, játszótér tanúsításával és intézményi marketing tanácsadással is.

Érdekli bővebben a téma? Küldjön üzenetet!

Név (fontos)

Email cím (fontos)

Tárgy

Üzenet

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.